lørdag 17. mars 2012

Nettpynt



Nettpynt er en av de som bidrar i det store gavedrysset mitt - med tre gaveposer fra House Doctor!


Nettpynt har mange fristelser i nettbutikken... For eksempel...






Har sansen for ting som kan brukes til oppbevaring. Kjekt å rydde unna smårot på en så elegant måte...
Slike kule bokser fra House Doctor har jeg ønsket meg lenge.



Washi-teip kunne jeg hatt et stooort lager av. Både jeg og Lille Glede bruker dem til alt mulig. Kjekt og kult!

Disse putene fra Superstudio har nettopp kommet inn. Vet mange liker dem!

Jeg er så stolt over alle gavene jeg får lov til å dele ut og håper du ikke nøler med å delta i gavedrysset!

Trykk bare her.


2 kommentarer:

  1. Hvor har du funnet de "oppbevaringskassene" som ser ut som bøker?? de var supertøffe og utroli kjekt..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Linn Tove! Ser du på innlegget en gang til, ser du at bildene er hentet fra nettbutikken Nettpynt, hvor disse oppbevaringseskene selges. :)

      Slett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...