tirsdag 17. mars 2009

En liten hekleliste...

I hodet mitt har jeg en laaaang liste over håndarbeidsprosjekter jeg har lyst til å gjennomføre. Hvor mange av dem som faktisk blir gjennomført, gjenstår å se. På garnstudio.com finnes det uttallige, fristende oppskrifter - helt gratis! Flere steder i byen, selger de en søte, korte vester - men de er etter min mening latterlig dyre. Her er en heklet vest som ligner litt. Kunne tenkt meg å prøve denne, uten kanten nederst, med lilla garn og noen søte knapper!
Strikket kjole med heklede kanter - kanskje et samarbeidsprosjekt mellom mamma og meg...? Hun strikker og jeg hekler... :) Også denne ville jeg hatt i andre farger.

Tøfler for en lat søndag. Føler meg ikke så lekker i vanlige raggsokker, men med disse kunne jeg vært både varm og litt pyntet. Noe for meg! Disse tror jeg jammen meg jeg skal lage til påske! Har endel restegarn. Tar nok bare en kveld eller to. Hvordan skal det gå med det stakkars lappeteppet mitt tro? Blir det ferdig før sommeren? Hmm...
Vises det at jeg linker til garnstudio og oppskriftene? Vises ikke før man holder "hånden" over på min PC, men tror det er meningen at det linkene skal være oransje..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...