torsdag 5. mars 2009

Petrified in pink!



Gjett om jeg ble glad da jeg åpnet postkassen i dag? Der lå takkekortene jeg har ventet på fra petrified in pink! Nyyydelige! Ikke sant? Kortene var også vakkert pakket inn, med rosa papir, håndskrevet adresse og med en liten personlig hilsen fra Petra selv. Se innom nettsiden hennes. Hun er grafisk designer og selger mange lekre produkter. Ta en titt da vel! Hun har også en lekker blogg; http://petrifiedinpink.blogspot.com/.


Jeg har noen flere ting på ønskelisten fra henne. Blant annet en notatbok med navnet på bloggen min på. Der kan jeg notere ned ideene mine til hva jeg skal skrive om her... Kanskje blir det også en planleggingsbok for prosjektene her hjemme. Petra skal kanskje også hjelpe meg med noe annet. Følg med, så får dere se.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...