lørdag 14. mars 2009

Ny kjøkkenhylle

OK, jeg innrømmer det... Det var ikke bare "elefantbrettet" som fikk bli med meg hjem fra IKEA i går. Tjente litt uventede penger på et oppdrag, og da fikk jeg kjøpt meg denne kjøkkenhyllen jeg har siklet på en stund. Kjøpte også en meter av dette herlige stoffet. Har noen planer for hva det skal bli.. Får se om resultatet blir såpass at jeg tør å vise det frem.



Vi prøver å ha masse fristende frukt og grønt i kjøleskapet til enhver tid. Akkurat nå er favoritten fersk ananas og miniplommetomater. Gleder meg sånn til vannmelonen kommer! Da jeg var gravid kjøpte vi en hel melon sikkert annenhver dag! Men jeg ble ikke lei altså...

Ha en strålende lørdagskveld! (Og ja, jeg skal også spise litt sjokolade..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...