torsdag 19. mars 2009

Vil du dele din favorittoppskrift??

Jeg elsker å planlegge og glede meg til helgens middager.. Som mange andre, lager vi oss noe ekstra godt (og bruker ekstra tid på tilberedingen) fredag og lørdag kveld. Har liksom ingen ideer for i morgen, og tenkte jeg skulle se litt på nettet, men så fikk jeg plutselig en ide; er det noen av dere der ute som har en favorittoppskrift de vil dele med meg? Det er såå morsomt å prøve ut nye retter. Legg igjen en kommentar da, og jeg vil bli superglad! Lover å legge ut bilder av resultatet. Krysser fingrene for at noen der ute føler for å dele en oppskrift! Kanskje vanker det en liten premie på den jeg velger? Hmm.. :)

For lesere uten blogg; det er ikke noe problem å legge igjen en anonym kommentar. Bare trykk på kommentarer nederst på dette innlegget, skriv inn din oppskrift og velg "anonym" profil.


Hva skal spises ved dette bordet i morgen tro?

2 kommentarer:

  1. hei
    Ja, men jeg har kost meg med innleggene til dere andre, vet du;-)
    Mødre har en lei tendens til å si ALT ;-) Koppene var lilla og turkis, veldig tøff kombinasjon, spør du meg!! Ja, vi må se innom der. Ikke alltid det er så mye å finne, men man vet aldri når godbiten plutselig står der!!
    Elsker å se dn hvite malingen, som flyter utover treet.... Deilig! Og så lys og fint det blir. En gang..
    Den er så nydelig den tapeten i gangen deres!
    Hils herr glede og lille glede
    K

    SvarSlett
  2. Heihei!

    Er veldig matglad sjølv om går ofte rundt og grubler på kva eg skal lage til helga..Fann ei oppskrift på ein kjempegod kremet pastasalat på nettet for litt sidan:

    http://cs.klikk.no/Cs2008/MatOgDrikke/Oppskrift/Recipe.aspx?id=10245408&search=kremet+pastasalat

    Eg laga ikkje pestoen sjølv, men kjøpte ferdig og kutta ut kyllingen og hadde varme horn med ost og skinke og ein grønn salat til, i staden. Her er det fritt valg.

    Ellers kan eg anbefale ein annleis "gryterett" med kjøttdeig, løk, champingong, mais, to pk Holydagdipp- pulver og ein pk matfløte. Steik kjøtt og grønnsaker, hell over pulver og fløte og kok nokre minutt. Server med pasta, grønn salat og rundstykker til.
    Gryteretten er ikkje tidkrevende og avansert..men funker veldig godt når det skal gå litt fort!

    Ha ei god helg!..snart:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...