torsdag 5. mars 2009

Kjærlighet ved første blikk!

Hurra! Jeg har fått tak i verdens søteste paraplyholder! Tinemor er en kreativ dame som har en kjempefin butikk i Trondheim. Hun har også en lekker blogg, denne damen bobler over av ideer! Hun har nylig vært i Danmark og kjøpt inn masse varer, og denne falt jeg helt for! Tidligere i år kjøpte jeg denne flotte tallerkenhyllen gjennom hennes nettbutikk. Den har hennes stefar laget - en kjempetrivelig herremann som jeg og Herr Glede slo av en prat med da vi hentet hyllen i butikken på Møllenberg i Trondheim. Den har fått seg en midlertidig plass på kjøkkenet, og rommer blant annet noen av mine favorittkokebøker, samt mine herlige melaminkopper fra Rice.

2 kommentarer:

  1. Takk for hilsen! Så morsomt at du også er lærer. Det er faktisk en god del av oss her i bloggverden, har jeg registrert.
    Så fine kjøp du har gjort. Spesielt godt likte jeg tallerkenhylla. Liker de litt stramme i formen, og denne var super.
    Ha en glad helg! Klem fra kaspara

    SvarSlett
  2. Hei
    Tøft! Hyllen ble kjempefin! Har lys på jeg også, men har ikke plass. Såg en variant på Småtteriet, som var veldig smal... tøff!
    Var innom Pertified in Pink - kjempefine ting. Fikk lyst til å herme etter deg og lage en notatbok for "Kristins Hus" :-)
    K

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...