mandag 30. mars 2009

Løsning på smykkekaos

Ble så glad da jeg fant disse smykkestativene fra Lisbeth Dahl for snart et år siden. Endelig en løsning på mitt tilbakevendende problem med at øredobber manglet, satt fast i hverandre eller ble bøyd og ødelagt. I tillegg pynter det opp også! ;) Nå er Lisbeth Dahl å finne i flere kjeder, litt kjedelig synes jeg. Men uansett er jeg glad i disse stativene!Nesten samtidig kjøpte jeg disse "koppene" til pads og bomullspinner, også disse fra Lisbeth Dahl (Jeg skal ikke fortelle dere at jeg først trodde det var telysholdere. Med lokk.. Hallo?).

Da et søskenbarn av meg kom på barselbesøk, hadde hun ikke bare med gave til Lille Glede, men til meg også! Fikk denne hjemmelagde lavendelskrubben... Jeg er heldig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...