torsdag 19. mars 2009

Rom for alle

Rom for alle er en fantastisk flott butikk! De har alt mulig innen interiør; nips, møbler, tapeter, stoff, klær osv. I sommer skiftet vi ut endel møbler og pusset opp litt, og da kjøpte jeg denne skohyllen med matchende hatthylle til. Kjempefornøyd! Knaggene kjøpte jeg på Cornelias hus. Her ser dere også paraplyholderen jeg kjøpte i Tines butikk på Møllenberg. Det venter på å få komme opp på veggen og passe på den nydelige paraplyen jeg fikk av mamma og svigermor til bryllupsdagen.
Det var nok et artig syn da Herr Glede og jeg skulle ha opp tapeten, mens jeg var høygravid og med bekkenløsning. Men vi fikk det til på et vis... Den lilla og oransje vesken er laget av resirkulert plast og kan "pakkes sammen" i en liten lomme inni vesken. Lurt! Den henger der for å minne meg om at jeg skal prøve å kjøpe færre poser, og heller ha med meg den å pakke varer i når jeg er i butikken.

Her en dag da jeg gikk forbi Rom for alle og absolutt ikke hadde planer om å kjøpe noe, lå disse lilla putene og ropte på meg. Jeg var sikker på at de var altfor dyre for min lommebok, men fikk dem til en knallbra pris, i alle fall ifølge den hyggelige mannen i butikken. Jeg er sååå fornøyd med de putene! Akkurat noe slikt jeg har letet etter.. Lykke! Puten på toppen har jeg sydd selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...