søndag 22. mars 2009

Tiramisu

Enda en oppskrift fra Kamille har blitt prøvd her i dag; "Tiramisu". Eggeplommer piskes med sukker til eggedosis, tilsettes mascarpone og deretter pisket krem.

Såkalte "ladyfingers" (litt spesielt navn egentlig) dyppes i espressokaffe, og kremen fordeles over kjeksene. Dette avkjøles.

Før servering drysser man mørkt kakaopulver over... Mmm... Anbefales!






Her er boksen dere så i forrige innlegg. Synes den ble ganske så søt!


Ble et slags collage av rosa og lilla servietter. Minner meg litt om en gammel vegg med masse forskjellig tapetlag...

Nå må jeg bare pønske ut hva den skal brukes til... Noen forslag?


Ser jeg har omtrent 100 besøkende hver dag, i følge telleren... Er vel kanskje noen som er inne flere ganger, men uansett - legg gjerne igjen en liten kommentar. Det er så koselig!

2 kommentarer:

  1. Boksen ble kjæmpefin!! Fyll den opp me godis så kjæm æ!! hehe... :P

    SvarSlett
  2. Jeg er enig med Elin - jeg kommer også!
    Vips, der har vi en jentekveld med masse snop! Hvem tar med film?
    He he:)

    Boksen ble veldig fin!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...